I wanna know what love is, I want you to show me

Efter att jag vaknat och fixat mej och sånt så åkte jag upp på stan med mamma för att vi skulle kolla på klocka för det är vad jag kommer få i konfirmationspresent av mormor och morfar. Och dom vet ju inte vad jag vill ha för klocka och så orkar dom inte åka upp på stan och leta eftersom dom är båda 82 år. Hur som helst så köpte vi en klocka, bild kommer 22 maj, haha för jag får den inte förns då. Kollade även i New York som äntligen öppnat här i örebro, men det var så mycket folk så jag orkade inte ens kolla igenom hela affären haha. När jag kom hem satte jag mej och sola i ca en timma, somnade till lite då och då, och fyfan vad skönt det var. Fast självklart blev jag helt röd/rosa men det börjar försvinna nu som tur är. Alltså jag blir röd först men sen går det över till brunt, haha. Nu har jag inte tid att sitta här längre, jag måste städa marsvinsburen, packa upp från tisaren och packa för helgen då vi ska fira påsk med mammas släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0