We hope for the best, and if we try hard enough we can make it.

Kom precis hem från jenny, där jag varit hela dan efter skolan.
Och skolan var kul fast vi hade en sån lång dag, eller ja, vi sluta 20 min tididgare iaf, så halv 4 blev det. :P
Men imorgon är det torsdag = sovmorgon, ganska chill lektioner och slutar halv 3! :D
Men i alla fall hemma hos jenny var också niklas och vi pluggade, och jag satt nog med spanskan i flera timmar och ändå kan jag kanske 5-10 ord, när jag ska kunna minst 15 plus nåt annat, minns inte vad det heter!
Det kommer inte gå bra på spanskan imorgon, om man säger så..
Men sen kollade vi på Allt för min syster, som egentligen är en väldigt sorglig film, men vi var så trötta och flummiga så det blev inte sorgligt alls typ.
Dagen ha varit toppen helt enkel. :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0