Söta bowlingbilder ;)







Först film i skolan, vi såg Hipp Hipp Hora.
Sedan åkte vi och bowlade med klassen, kom tvåa, hihi stolt. (a)
Jag tror inte tanten som jobbar i kassan på bowling gillar mej, hon typ tjata på att jag lät otrevlig osv..
Men i alla fall efter bowlingen så gick jag och elin upp på stan där jag köpte två bh:ar.
Och ett tag efter jag kommit hem kom angelica till mej men hon var tvungen att dra hem en stund, men hon kommer nog snart tillbaka. :)
Då kanske vi drar til gården, om vi pallar, jag är inte så jätte taggad men det spelar inte så stor roll för mej.

Puss

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

Sv: neheedu,det va du som blev skit fin! :D <3<3

2010-09-15 @ 22:10:08
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0