So come on and fly with me as we make our great escape


Hahahah, jag hade lite tråkigt en kväll..

Okej, har pluggat både svenska och spanska!
Det var inte kul och jag höll på att somna.
Men när jag var klar så gick jag en promenad runt varbergaskogen, då jag mötte jenny på vägen så stanna och snacka med henne ett tag. Sedan så vandrade jag vidare hemåt, haha, då skulle jag plugga matte men jag hann göra ett tal för sen började idol.
Och faktiskt, så ska jag sova typ nu, liksom är det ingen mer än jag som älskar att vakna upp på morgonen och vara utvilad?! Förra veckan på torsdagen hade jag sovmorgon till kvart över 9 och jag hade lagt mej typ 10 kvällen innan, och den morgonen var så himla bra!
Så funderar på att lägga mej typ 9 imorgon så får jag sova typ 10 ½ timma, fatta va nice! :D
Tycker jag, som älskar att sova, hihi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0