Just remember, nothing is impossible

En sak jag funderat på liten är folk som säger typ bah "åh jag vill också vara duktig flicka och lägga mej i tid och plugga". Alltså och mena det, varför inte bli en "duktig flicka" då?
Asså jag försöker sköta skolarbetet så gott jag kan och sova i tid för att sen orka upp på morgonen och orka med skolan.
Jag menar, det är min framtid det handlar om?!
Men ja tillbaka till dom som säger så, alltså det enda som hindrar dej är du själv.
Man måste avstå från att vara med vänner för att plugga, och istället för att ligga och smsa eller sitta vid datan, gå och sov!?
Det är upp till dej, man kan inte säga att man vill vara sån där man KAN det, jag menar man har möjligheter.
Och det här är inte svårt alls, man får helt enkelt acceptera att vissa saker kommer före nöjen, tvärr.
HAHA.
Jag låter som en förälder eller lärare, men ah låg och tänkte på det när jag badade. HAHAHA. :$
Och nu ska jag sova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0