j.


Googlebild. :$

Okej min plan att lägga sej 9 funkade inte riktigt, eftersom jag varit med seidi och angelica och vi har pluggat, gjort chokladbollar och kollat på idol så jag hann liksom inte.
Men nu ska jag snart gå och borsta tänderna och så, så får jag ändå mycket sömn.
Haha känner mej liksom lite som ett småbarn som vill lägga sej 9, men det är INTE coolt att vara uppe sent!
Liksom bah skryta: ah jag lägger mej typ 4 när det är skola och 7 på morgonem när det är helg..
Okej kanske överdriver lite, men det finns ju en del som än såna, och det stör mej verkligen!
Nåt annat som stör mej är när folk bjuder in sej själva och förväntar sej att få vara med utan att ens fråga.
Irriterande!
Men whatever. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0