Vad är felet på er våldtäcksmän?!

Fyfan vad arg jag blir!
Igår skedde tre överfall mot kvinnor här i örebro.
Det är så sjukt att man kan vilja förstöra någons liv så, att ens tänka tanken att våldta en kvinna är sjuklig.
Jag blir så arg, ledsen och herregud det finns inte ord.
Jag kommer aldrig mer våga vara  ute på kvällarna, på helgerna kommer jag sitta hemma eller vara hos nån kompis om jag kan få skjuts hem sen.
Ska man behöva gå runt med överfallsalarm, pepparspray och kniv eller?!
Eller helt enkelt behöva hålla sej inne, är det deras mål?
Att få alla kvinnor att stanna inne och inte få leva livet fullt ut.
Dom hindrar från så mycket, jag vågar knappt vara ute på dagen nu!
Det har skett så många våldtäkter och försök till det här i örebro nu det senaste året, så nu får det fan vara slut!!
Det är så hemskt, stackars kvinnor som utsätts för detta.
Jag kan inte ens föreställa mej, jag vill inte föreställa mej smärtan, alla men man får för livet, och nej fyfan.
Snälla, låt detta få ett stopp!
Om någon vet vem den/dom är för i helvete gå till polisen!
Och jag tycker det var lite läskigt, för natten till den dagen då kvinnorna blev öv erfallna, så drömde jag att en jag känner var med i efterlyst för att ha våldtagit en tjej!
Men som tur var det en dröm.
Men åh jag blir så sjukt ledsen för dessa kvinnor, jävla svin de är som gör sånt här.
Hitta informtaion här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0