Then we'll fly until there is no end

Normala killar igår, men ja. :)
~
Sluta halv 2 idag eftersom vi inte hade nån idrott, men istället får vi nån hemuppgift då man ska hitta på en uppvärmning som tar 10 min och redovisa på papper?
Hur ska det gå till? Min idrottslärare är dum i huvudet.
Han är taskig, favoriserar vissa och hatar mej.
Om jag får IG i idrott ska jag stämma den jäveln!
Hahha, fast det är ingen som sagt att han tänkt att ge mej IG, men det skulle inte förvåna mej eftersom han är så störd.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA, själv så kanske man får VG ;););)););)

men jag hjälper dej, han är ju totalt dum i huvet, speciellt i torsdags...... bög han e !:O <3<3<3

2010-10-29 @ 14:49:30
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0