Tårta i ugnen

JÄTTE SERIÖSA bilder från idrotten, nej vi försöker inte spela coola och stå i brygga, för det kan väl typ de flesta, men det är kul, haha. :$
Och toffsarna är också JÄTTE seriösa. ;)
~
Nu står tårtan och gräddar i ugnen, tårtan som jag bakat till min mamma som fyller år imorgon. :)
Och det blir en "vanlig" tårta typ, med grädde och frukt och vanilj och sånt inuti.
Fast ja "pålägg" fixar jag nog imorgon, för det hinner jag nog inte ikväll.
Åh är så glad för att mormor, morfar, min moster och hennes kille kommer imorgon. :D
En del jag känner skulle bah åh nej jag pallar inte vara hemma med släktingar osv..
Men alltså jag träffar inte dom så ofta och nu är mina morföräldrar gamla och svaga så jag ska ta varje tillfälle jag får att träffa dom!
För jag älskar dom obeskrivligt mycket.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0