Jag hjärta Paradise Hotel

Förra årets deltagare, och jag älskar dej fortfarande stefan! ♥
HAHA.
~
Har inte hunnit blogga nu i helgen så det blir lite kortfattat.
Jenny sov hos mej fredag till lördag och på lördagen åkte jag till marieberg med mina föräldrar och köpte en ny garerob, sängbord, hörlurar till datan och musmatta.
Sedan sov jag hos jenny och vi färga håret typ 12 på natten, så nu är mitt hår svart på vissa ställen, brunt på andra, och blont på de övriga ställena. Ganska lyckat, näee, mitt hår går inte att färga, färgen fäster inte på mitt hår. -.-
Och idag har jag inte haft nåt liv alls.
Eller jag, jenny och niklas, vi har suttit inne hela dan typ.
Yeah, liv hörde jag! :)
Imorgon börjar Paradise Hotel!! :D
Lite synd bara att jag har dans när det är, så får kolla i tv6 play. -.-

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0