I don't wanna hurt you

Bild 1: Träslöjd, Z = min (haha skulle göra den till zach bara för att han bad mej och jag var ju tvungen att göra nåt, men nu funderar jag på att bränna upp den. :D Och det är lite cp, eftersom HAN förstörde den! ;)) E = elins, N = niklas, hjärta = jenny.
Bild 2: Stoppade in massa saker i tröjan, så det blev lite fullt till slut..
~
Skolan var lång och seg, men helt okej ändå.
När vi slutat kom Sandra och Louise så vi stod och snacka med dom en stund, men sen blev jag tvungen att dra hem och sätta mej och plugga, har SO prov imorgon!
Tror det kommer gå helt okej ändå, för just nu kan jag det mesta iaf. :)
Om en stund ska jag på zumba, så ska snart sätta mej och läsa igenom SO:n en sista gång.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0