HAHAHA, pinsam bild!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.
Sitter och kollar lite gamla inlägg och hittade den här bilden.
Fan va pinsam jag är, och det roliga är att jag aldrig var PJ, tyckte bara det var snyggt. HAHA.
Men ah anledningen till att jag laddar upp bilden är för kolla på mina ben, dom var smala då!
Om man jämför med hur mina ben ser ut nu, och jag hatar det! :(
Jag vill vara smal igen (jag säger inte att jag är tjock, men jag är verkligen inte smal och har blivit tjockare!), så jag ska försöka.
Det är bara ett problem, jag hinner inte träna.
Men jag och mamma ska börja gå ut med gå stavar så ofta vi hinner, så det blir iaf nåt sen så får jag väl försöka träna annat för jag vågar inte gå i skogen själv på kvällarna, haha.
Om vi nu har två par gå stavar också.
HAHA, jag vet att det mest är tanter som går med det men det är bra träning. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0