För dej som inte vet vad zumba är kolla videon och få en liten syn av vad zumba är. :)

Fast vi dansar inte riktigt som i videon, det är mycket roligare än vad som ser ut att ha, haha. :D
~
Jenny ringde och väckte mej nån gång runt 11-12, höhö trött.
Men sen så drog jag till henne och vi skulle plugga men vi fatta inget haha.
Så vi satte igång grillen och grillade hamburgare.
Och då frågar jennys mamma om vi vill följa med och dansa zumba och jag skulle ut och gå med mamma egentligen på kvällen men istället drog jag, mamma, jenny och jennys mamma på zumba.
Det var fett kul, jävligt bra träning och oftast rätt enkelt.
Så jag ska fortsätta. :D
Fast innan vi hade zumba träning så träffa jag och jenny elin, och marcus en liten stund.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0