Snow

Det har snöat hela dagen idag, det har varit helt galet, värsta snöstormen haha!
Vilket både är bra och dåligt, jag gillar snö om det är i december-februari typ och om det ligger kvar i några veckor och inte smälter efter en dag. Fast det jobbiga är hur man ska ta sej fram, det är kallt, ingen ide att fixa håret typ.
Men i alla fall när jag och seidi kom in på våran gård efter konfirmationen blev vi som 5 år igen, och började slänga oss i snön, göra änglar, kullerbyttor, rulla och hjula.
Lite kul måste jag säga att det var, fast ganska kallt! (a)
Och nu har jag nyss tagit en skön dusch.

Puss

Kommentarer
Postat av: jenny siik

Sv : ahh? :( <3

2010-11-10 @ 18:09:44
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0