Hehehehheh

Haha Niklas skulle hjälpa Elin med svenskan i måndags..
~
Lång skoldag men ändå helt okej, bortsett från svenska provet vi hade.
Det stördaste prov jag haft, om man gjorde både grund och överkurs får man bara poäng på överkursen och inget på grund. Typ nåt sånt, helt konstigt.
Nu funderar jag på om jag ska plugga eller chilla fram tills zumban börjar, jag föredrar det sista.
Men har prov nästa vecka, ja mitt liv består just nu av skola och läxor, sjukt jobbigt!
Jag vill inte, men måste. Vill som sagt inte sluta som städtant eller på mc donalds. -.-

Puss

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

HAHAHAHAHHAHAHHAAHHAHAHHAHAHAHAH, asså niklas är inte snäll :((

jag som litade på att han skulle skriva normalt (a)

HAHAHHAHAH

<3<3

2010-11-17 @ 16:51:42
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0