Farsdag, hoppas du haft en bra dag pappa, jag älskar dej. ♥

Gårdagskvällen spenderades alltså med jenny, vi åkte upp på stan och åt på pizza planet, hur gott som helst. (a)
Och när vi kom hem så gick vi till rosta och träffa marcus, robert och nån mer, men vi blev liiiiite sura, så vi gick hem. HAHA.
Och idag så åt vi frukost och direkt efter åkte vi till marieberg där jag köpte det på sista bilden. :)
Efter marieberg kom ida sedan drog jag och jenny till stan där emma var så vi gick med henne till behrn arena för hon skulle med bussen hem.
Och där träffade vi sedan philip, mohammed och nån mer, som jag inte hörde vad han hette. :$
Till slut blev det zumba, som var galet kul. :D

Puss

Kommentarer
Postat av: jenny siik

Emma fy fan va jag älskar dig så jävla mysigt det var igår ! <3

2010-11-15 @ 13:19:04
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0