I thought your love was real, but i don't know

Nu har jag varit och jobbat.
För dom som undrar så är vi en liten grupp i gården som ska åka på resa i sommar till en stuga utanför varberg där vi bl.a ska till liseberg, universeum och ullared. Taggad till tusen!
Så vi jobbar och går längs vissa gator och plockor upp skräp med skräpplockare och lägger i sopsäckar, jag vet det låter väldig tattaraktigt och äckligt, men vi har sådanna dära pinnar, så vi rör aldrig själva skräpet. Och tydligen vill nästan alla fritidsgårdar ha det är jobbet, så har vi fått det! Plus att vi är en sån härlig grupp med sköna ledare, det är jag, seidi, ankido, angelica, emma, marten och paul, och ledarna är hanna och jakob.
Så gården får pengar för det så vi kan åka på resa, och jag lovar det är värt det!
Och idag bjöd jakob hela gruppen på Mcflurry! :D♥

Nej, nu ska jag gå och duscha!
Ha det bäst, flodhäst, hihi.

Puss


Är vi inte coola? ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; Jadå :) dd?

2010-05-04 @ 21:30:36
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: EMMA.

JAKOB ÄR FAN DEN BÄSTA LEDAREN!!

love itttttttttttttttttt!

<3<3

2010-05-05 @ 21:49:28
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0