Grattis Mikael Hassel!

Gick upp runt halv 9 och vid 10 åkte vi till "Dalen", som är min mormor och morfars sommarstuga.
Där vi skulle fira min mosters kille som fyller 50 år.
Där blev vi bjudna på trerättersmiddag som var jätte god! Även tårta lite senare.
Vädret var underbart, solen sken och det var över 20 grader i skuggan.
Allas humör var på topp, tror inte det kunde bli bättre! :)
Okej visst man skulle kunna ha roligare på en lördag, men han är en del av släkten och han är sjukt älskad så det är väl klart att han ska firas med släkten, hihi.
Resan hemmåt var grym, jag, min lillebror, min äldsta bror och hans flickvän åkte i en bil och lyssnade på hög musik och sjöng. Hahaha.
Nu ska jag bara ta det lugnt (haha ovanligt?) eller dra ut, har inte bestämt mej än, haha.
Har fortfarande ingen usb kabel (ska köpa snart!) så inga bilder från dagen nu.

Puss



Kommentarer
Postat av: jenny siik

Hahah i min mormors mur bor en orm hahha ;)

2010-05-15 @ 22:32:20
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0