Jag kan kasta långt..?

Datan var lite cp igår så det gick inte att blogga,
men jag var iaf i gården på kvällen, haha vi ska inte nämna vad som hände där.. ;)

Idag i skolan var det temadagen, då alla andra arbetsenheter gör kul saker, fast inte vi.
Vi får jobba ikapp, göra omprov och fördjupa oss i saker! -.-
Fast vi hade ett "organiserat" snöbollskrig som lärarna fixat, fast det gick ut på att ,man skulle ta en flagga från andra laget samtidigt som inte fick bli träffad av nån snöboll.
Haha jag som inte kan kasta snöbollar stog bara där och sen blev jag ju typ sist kvar som inte var träffad, så då gick det ju bra..!
Jag fick iaf sluta tidigare för att jag skulle på träning. Mohahahah. :D

Puss



Jag & Miray är söta..?
Osminkad & ofixad!
Hahahha man var tvungen att ha skyddsglasögon.


David i fokus. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0