Bara för att jag inte har nåt att göra när jag väntar på maten haha.

Har du någonsin:
Varit medvetslös: - nej 
Hånglat med fler än 5 pers - ja, men inte på samma dag ;)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Gjort något riktigt dumt? -
ja
Gjort något du verkligen ångrar?
ja..
Varit nykter på nyårsafton?
ja
Åkt ambulans? - nej

Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nästan iaf..
Fått din mamma att gråta? tror inte det
Slagit ner någon? - ja 
Skämts över dina föräldrar? ja!
Skämts över dig själv? -
ja

Ärlighet
Ditt äldsta hångel? -93a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? - två kanske
Vad tycker du om kärlek? -  suger.
När kramade du någon sist? - idag

När kysste du någon sist? - för nåra dagar sen
Saknar du någon speciell person? - ja..

Har du svårt för att bli kär? - sådär
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang?- idag tror jag
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej

De senaste 48 timmarna har du

 

Gråtit? - nej
Kramat någon? -ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - godis?
Sjungit? - ja :)
Saknat någon? - ja.

Jag har

Systemkamera? - nej :(
Telefon på rummet? - nej
Egen dator? -  nej :(
Könssjukdom? - haha nej
Husdjur? - ja, marsvin haha ♥
Bra kompisar? - jadå
Tar du receptbelagda mediciner? - nepp
Vem vill du fika med just nu? - Someone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0