Angelica, bästa.♥

Hejsan,
dom senaste två dygnen har jag spenderat med Angelica, och även lite med Pillikotten & Ankido.
På lördagen såg film hos mej då pillikotten också var med.
Sen på natten hade jag och angelica lite kul på min balkong:
Angelica:
- Säg ska jag söka till idol
Jag:
- Tycker du jag ska suga din lilltå?

Sen spamma vi max med cirka 130 sms med olika texter i alla, stackars pojke..

Och igår så minns jag inte riktigt vad vi gjorde men vi körde sms roulette på kvällen och kolla på film och mös lite. ;D
Idag blev det ännu mera film med pillikotten och ankido,
sen gården. :)

Puss


KÄRLEK. ♥

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.

HAHAHAHAHAHAHAHA

vi är inte lite bäst?

älskar dig bror! ♥

2010-03-30 @ 02:23:22
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0