Jag älskar hela dej, inte bara ditt utseende, din personlighet, ditt underbara leende

Är så sjukt trött just nu, funderar på att gå och sova fast klockan inte är så jätte mycket.
Men det skulle vara rätt skönt att vara lite mera "utvilad" på morgonen.
Och i morgon är ju SISTA SKOLDAGEN!!
Fast slutar torsdag morgon,så jävla härligt!
Men endå, av nån anledning vill jag inte ha sommarlov. :S
Jag ska verkligen leva livet i sommar, har jag planerat iaf.
Men det har gått så snabbt, jag hinner inte med känns det som.
Och SJÄLVKLART kommer jag sakna många, men klart att man träffar dom under sommaren också. ;)

Min "älskade" förra skola..


Och min nuvarande skola..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0