Home

Varberg var guld även om det inte var så lyckat alla gånger. Eller det var kul, men jag hade alldeles för höga färväntningar. Men skönaste gänget var vi iaf. Orkar inte skriva vad vi gjorde så bilderna som kommer imorgon får väl tala för sej själva. Dock har jag inga bilder från liseberg så det får jag väl skriva, haha. Och gissa vem som vann 2 kg dumle?! (H)
Haha, första gången jag vann stjärnvinst. :$
Och det roliga är att jag vann ju 2 kg dumle, seidi vann 2 kg toblerone och ankido 2 kg geisha.
Men efter vi kommit hem från varberg åkte jag, emma, angelica, ankido och seidi och badade i "sandgropen" som vi kallar det, fett skönt. :)
Sen drog jag, seidi och angelica ut och när angelica drog träffade vi jacob och då skulle jag testa hans BMX men hans bromsar var cp, så jag ramlade. HAHA. :$

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0