Älska vädret. :D

Det blev ingen bio igår så istället spelade vi kubb. Och det gick ovanligt bra för mej haha.
Sen så sov jag där.
Idag så typ "bråkade" vi om vad vi skulle göra, jag ville bada och hon gå på bio men det slutade med att vi paddla kanot istället med david, daniel och cajsa. Hahaha, från bio och bada till paddla kanot..?
Men men, det var rätt kul fast det gick inte så bra för mej och jenny så då böt vi så jag paddlade med david och cajsa, och det gick bättre. HAHAHA.
Nu har jag städat och sånt dära så nu ska jag dra ut.
Bild/bilder kanske kommer senare om cajsa skickar nån. :)
Puss

Kommentarer
Postat av: jenny siik

hahaha vi kom ju ingen stans när vi paddla :O

2010-06-06 @ 14:13:34
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0