1 Juni!

Efter skolan åkte jag och jenny hem till markus, vi gjorde inte så mycket. Lyssnade mest på musik.
Sen var vi tvugna att dra tillbaka till skolan för vi hade nån obligatorisk klass grej så vi är komplediga på fredag! :)
Men där grillade vi, hade tipspromenad och spelade fotboll mest.
Fast när vi spelade fotboll skulle jag och några till ta bollen så vi var en liten "klump" och då är bollen i luften och både jag och cajsa (tror jag) ska försöka sparka på den, självklart failar jag och det blir lite som en bicicleta fast jag missar bollen.
Och fyfan va ont jag fick i ryggen och svanskotan!
HAHAHAHA.
Men sedan kom angelica, emma, maggi och kilda dit. Så när vi slutat cyklade dom, jag, bella och marten runt lite ute. Fett nice väder. Det är sommar, me love!!

Puss

Haha, typ jag, fast mycket bättre än mej såklart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0