You turn my world up side down.

Igår så blev det ju glasblåsning då vi fick göra vanliga dricksglas, haha. Och idag blev det bad, och jag skojare inte vattnet var så kallt så man trodde man rullade naken i snö eller is! :o eller iaf innan man blev van. ;) Snygg solbränna har man också, RÖD! :) Efter badet spelade vi minigolf, det gick ovanligt bra, jag vann, bland tjejerna. HAHA. Och sen hade vi lite avslutning och tävlingar och så. Så nu är konferensen slut, eller för oss barn. Men pappa måste vara kvar till imorgon så jag vet inte vad jag ska hitta på för får inte vara på hotellet för vi måste ju checka ut. -.- Men efter avslutningen så badade jag, anna, Celine, maria, paulina, sarah och robin i hotellets inomhus pool. Robin är rätt söt, men det är min pappas chefs son, som är 19 och bor i uppsala så ja HAHA. :$ Nu sitter jag på rummet och dricker drickyoghurt och en fågel låter jätte konstigt utanför, det är nåt ljud jag aldrig hört förr och den låter inte precis tyst heller.. Den lät igår natt också så det är lite skumt. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0