Where did I go wrong?


Niklas bästavän.

HAHAHAH bara man gick på vissa ställen i sanden sjönk man ner och det kom vatten. xd


Talangen var sjukt tråkig, dålig musik, massa 97:or/98:or, lite folk och bara allmänt tråkigt!
Igår var jag med jenny, sen på kvällen träffa vi några, det var ju mysigt att vara ute i regnet! -.-
FYFAN vad det regnade, man blev inte lite blöt?!
Sen sov jag hemma hos jenny, mitt andra hem. (a)
Idag fortsatte pissvädret men jag, jenny, niklas och seidi var ute ett tag iaf. :)
Sen gick jag och Seidi in och kolla film, på "The last song" och "Sleepover".
The last song var galet bra, gissa om jag grät lite till den också?
Fast det var inte bara sorgligt. :)
Sleepover var rätt bra, heheheh nördar.........
Men när vädret är som det är finns det inte mycket att göra. ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: jennysiik

du är välkommen att bo här ;)

2010-07-31 @ 14:55:56
URL: http://jennysiik.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-03 @ 00:28:57
Postat av: EMMA.

niklas typ dör snart, hahhahah:$

2010-08-03 @ 00:29:45
URL: http://emmacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0