No me digas que no.


Sandgropen, inte så bra bild men.. :)

Dagen har varit chill, haha som dom senaste dagarna då. ;)
Men först kom christoffer (min bror) över hit och åt sen när han åkte gjorde jag inte mycket.
Och plötsligt blev det typ 30 grader varmt, eller det hade det nog varit hela dagen bara att det hade varit moln, men nu hade solen hittat hit. :)
Så jag och mamma åkte och badade i sandgropen och solen stekte fast vi kom dit vid 3-4 kanske då den brukar bli lite svagare.
Lite senare kom simon (en annan bror) och pappa dit också.
Ikväll blev det också film, men jag är så sjukt trött och de flesta är bortresta. :/
Själv åker man bort på måndag igen, till mormor och morfars sommarstuga ca en vecka sen kommer jag hem typ en dag eller nåt sen åker vi till min farmors!
Ska bli skönt, men kan hända att det blir lite långtråkigt, men hoppas ju på det bästa! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0