It's so cold here without you.

Tror stadsparken börjar bli lite mitt andra hem, haha. ;)
Vi har ett liv. :D
Men ah, jag och jenny och åkte dit, var där och köpte glass (kommer äta glass fast mitt "nya liv", iaf på sommaren!) sen drog vi hem till jenny och hämtade boll, åkte tillbaka till stadsparken.
Men då blev vi hungriga så vi drog till Subway och käkade, efter det åkte vi till stadsparken igen, HAHA.
Dit kom marcus och tommy också, så vi spela lite fotboll och jag cyklade i "plaskdammen", fett kul faktiskt. :o
Sen drog vi hem och nu är musiken mitt liv. ♥

Puss

Några bilder från dagarna med jenny! <3

HAHAHHA VA FULA. :D

Kommentarer
Postat av: jenny siik

mysiga dagar <3

2010-07-07 @ 15:33:37
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0