It feels great.

Har varit hemma väldigt länge nu men har varit med jenny och niklas.
Vi kollade på film och så försökte vi ligga alla tre i en 90 säng (MISSTOLKA MEJ INTE!) och vi lyckades, haha. ;)

I lördags badade vi och min bikini gick sönder, WOHO!
Fast det var bara ett band som man kan ta bort som gick sönder och försvann i vattnet, haha.
Måste köpa ny. ;)
Och iad innan vi åkte hem kom mina kusiner irma och elin till stugan en liten stund, det var länge sen jag träffa dom.
Jag hinner kanske inte ladda upp bilder idag, håller på att ladda upp på fb och det tar tid.
Och så är jag jätte trött så kommer nog inte palla. :/


Puss

Kommentarer
Postat av: jenny siik

fan va vi är bäst :D 3 stycken i en 90 säng<3<

2010-07-27 @ 02:59:11
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0