Bra humör

Hej! :D
Jag är på riktigt bra humör just nu, haha. CAREFACE! :D
Idag blev det angelica angelholm & helena halmat, båda riktigt saknade!
Men det var sjukt kul att träffa båda, speciellt helena som jag inte varit sen 4an!
Vi satt väl mesta på mc och bara snackade. :)
Och så köpte jag några örhängen, kommer nog bild sen, för det funkar inte att ladda upp den nu. :S
Imorgon kommer Emma Grundin hit som också är jätte saknad!
Det kommer också vara bäst. (a)
Tänkte bara berätta att nån dag när det nu var tog jag ett hål till i ena örat,
och så har jag sett New Moon. Jätte bra film! ♥


hålet blev kanske lite långt bort från det andra..?


hahha bara för att jag är söt. :o
Julkort o grejer. ;)

Iaf, dagens outfit:
Adidas Stadium 700:-
Linne Bik Bok 99:-
Jeansleggings Bik Bok 199:-?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0