stan med maja ♥

Det är skit kallt ute!
var bara tvungen att säga det, jag klagade på att det var för kallt när det var 10+ och nu är det 20- !
Fyfan.
Iallafall idag åkte jag först med pappa för att ta pass foto, men mamma var visst tvungen att vara med, eller skriva på pappret också, haha. Vi ska till tjeckien på sportlovet, och helt ärligt vet jag verkligen inte vad vi ska göra där!? :s Men det är väl mest för skojs skull för att komma ifrån sverige lite? ;)
Och sen vid två träffade jag maja på stan, hon va grymt saknad!
Köpte en tshirt & jeansleggings, det på bilden.
Igår började Paradise Hotel igen ♥
Och är även ikväll. :D
Me lovee


inte jätte bra bild men hade inga batterier i kameran.
Maja tyckte jag skulle köpa tshirten, själv är jag lite osäker
just nu. :)


erkänn gulligt med rött läppstift?! :o

Haha vi hade lite kul på bik bok. :)
vet att man inte ska ha utan på byxorna, men orkade
inte fixa eftersom att vi ändå inte var seriösa. ;)


hihi jätte söt bild från igår också. :$
lite julkort med på bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0