Den som orkar läsa får en puss :*

Hann inte med nåt inlägg igår så jag får skriva lite om gårdagen idag, haha. :)
Så igår var jag hemma från skolan för jag hade ont i magen, men sen så gick det över så jag åkte till storstenshöjden med gården, SÅJÄVLAKUL! Att åka skidor, eller blades som jag åker, är fan bland det roligaste som finns!

Och idag så blev det stan med melina, där jag köpte det på bilderna! Men vantarna har mamma köpt. :*
Plus lite gott godis från marknaden.
Och sen när stan hade stängt så mötte vi typ nicke, jenny och några från klassen och gick med dom till mc och käkade lite. Sen på bussen hem spydde en unge, det stank som fan! :S
Sen så träffade vi Sebbe och hans kompis på bussen och sen så var vi med dom en stund. :)
Sen så var vi ute lite och träffade nåra söta. :*

Klicka för större

New stuff:
Lacktights - Wear it
Klänning - Bik Bok
Klackskor (jag vet jag som redan är lång i klackar?!?!??!?!?!?!) - Din sko
Lovika vantar - Hindersmässan

Nu blir det massa bilder från stan!
Alla orkar läsa & kolla?!






HAHAHAHAH FINASTE BILDEN?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0