2010

Hejsan.
Mitt nyår igår/idag var riktigt bra. Tyvärr inga bilder, tog inga, förutom på fyverkerier. xd. Och alla vet väl hur det ser ut? xd
Jag måste bara säga att joel var lite smått taskig liksom. :O
HAHAHAH :D
Idag har jag mest bara varit hemma och tagit det lugnt, var och tittade på en lägenhet min brorsa ska flytta in i. Den var väl fin, ha-ha.
Och så har jag tittat på lite film, hehe. Och nyss var min brorsa, hans flickvän och deras katter här. :D
Haha, vi spelade spel och tittade på mr beans semester, lr vad den nu heter.
Jag tyckte den var skit kul. :$
Och det är 2010! det känns ovant att skriva 2010 och inte 2009. xd
Kanske för att det är den 1 jan. -.- xd
Lite tråkigt inlägg, så, puss. :D

Kommentarer
Postat av: joel

vadå taskig? :O Jag var ju jätte snäll ;)<33

2010-01-02 @ 16:39:44
Postat av: emma

SVAR: JOEL

okej, bara lite :)

<3<3

2010-01-02 @ 18:08:43
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0