This is an emergency, music is my galaxy


Har inte kunnat göra inlägg pga att min dator/blogg har varit väldigt konstigt, det har inte gått att logga in.
Hoppas alla hade det bra på Allahjärtansdag för det hade jag! ♥
Och igår hände inte mycket alls, var i gården och dansade Reggea Tone eller vad det nu heter, det var verkligen jätte kul! Vill fortsätta. :)
Idag var det HK i skolan där vi bakade kladdkaka som inte var klar så den blev jätte kladdig, sen var det träning som gick toppen!
Och förra veckan sa badvakterna att vi skulle få gå in på äventyrsbadet och testa deras nya rutchbana (?) som är 100 m lång! Men den var inte klar än fast den skulle vara klar igår, men på torsdag så ska vi få testa den! :DDDDDDDDDDDDDDD
Fast jag & Ida fick ändå bada lite på äventyrsbadet bara för att vi är så stencoola.
Och idag är det ju fettisdagen och då brukar man äta semlor, men jag kör på cheeseburgare och geléhjärtan istället. :*
Lite långt inlägg. :$

Puss




Kladdkaka var det va..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0