Slapp dag!

Idag eller rättaresagt igår var en riktig slapp dag,
vakndae vid halv 12, åt frukost och kolla på tv, satt vid datan, åt mat, tog ett långt bad, läste en bok jag fick av mikis som heter "Räcker det om jag älskar dig?", den är faktiskt bra!
Sen typ melodifestivalen med goda frukter doppade i choklad, Eric Saade är för söt. :$
Sen ligga och sjunga och flumma så min lillebror fick damp, mohahah!
Sen titta på "A Walk To Remember", jätte bra film som jag rekommenderar! ♥
Det fanns ändå en del att skriva om fast att jag gjort absolutingenting! Inget intressant iaf..
Idag/imorgon är det Allahjärtansdag, hoppas alla har det bra, själv hoppas jag på det bästa!

Puss



HAHA jag vet bra bild, men den var söt..

Asså det är nåt med mej och filmer, jag nördar verkligen
filmer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0