Me love storstenshöjden!

ALLA ORKAR LÄSA?!
Först så gick jag och mötte danne på väg till skolan och gick med han sista biten eftersom vi skulle till storstenshöjden! Och när vi kom dit var det strömavbrott, så vi fick gå upp för backen när vi skulle åka, inte liiiiite jobbigt! Och först sa dom att elen skulle vara tillbaka till 11 men det var den ju inte?!
Och sen sa dom klockan 2 så några åkte hem, men kvar var jag, julia, becca, angelica, emma, oskar b, marcus & oskar h, men typ efter en kvart att dom andra hade åkt så kom elen tillbaka så vi ringde till typ tobbe så han, wille & johan kom tillbaka. :)
Och så åkte vi till typ 5, och stackars julia stukade foten eller skadade sej på nåt sätt. :(
Och när jag skulle hem så hittade inte mamma så jag fick vänta i typ 45 min på henne!
Och nu har jag kollat på Paradise Hotel som jag missade tidigare i veckan.
Men det får inte vara slut! Jag älskar det.. ♥

Puss



Julia. <3


Wille försöker med 360.

Tobbe med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0