Gustavsvik

Idag var det HK i skolan och annat, haha tisdagar är en utav dom bästa dagarna i skolan! HAHA.
Sen efter skolan fick jag liiiiiiiiite bråttom till träningen, haha.
Och den gick ju jätte bra, tränade typ ordentligt i en halvtimma, plus att jag gick en halvtimma tidigare för jag skulle möta melina, henke, alex, lina, jenny & angelica, för vi skulle till äventyrsbadet, och när vi kom dit var min tränare fortfarande kvar och tränade nån kille som gått på simhopp förut, så jag gömde mej för han för jag sa att jag skulle åka bort eftersom jag gick en halvtimma tidigare, hahahaha!
Det var iaf najs. :)
JAG ORKAR INTE MED ATT BLOGGEN JÄMT SKA CPA, NU I NÅGRA DAGAR HAR DEN BLIVIT FLERA GGR NÅT SOM KOMMER UPP NÄR MAN SKA GÖRA NÅT DET STÅR

"503 Service Unavailable"

, ÄR DET SÅ FÖR NÅN MER?!
Haha texten blev så stor för jag kopierade det när det kom upp, och jag tykcte det var fränt.. :$

Puss

Klicka för större.

MY HAIR

Vi satsar på MVG genom att duka fiiint! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0