Svar på kommentarer

Postat av: anonym
hörru din griseknorr, vill du ha den kroppen :D
Svar:
Till och börja med, skriv namn nästa gång. Palla anonyma jävlar som kommenterar störda kommentarer och sedan inte vågar stå för det.
Och nej, om du läser så står det att jag måste lära mej att gå ner i spagat och splitt, så det var det jag syftade på med bilden.

Postat av: Mikaela
Men emma då, att du inte kom och hälsade på mig, simba och leo :) Vi bor strax runt hörnet på tegnerlunden :) Du har mitt nummer va, det är bara att höra av dig om du har krokarna förbi :) Inte alltid jag är hemma men igår hade jag varit det :)
KRAM TILL DIG! <3
Svar:
Haha ja, jag hade faktiskt inte alls tankarna på det. :o
Jadå jag har ditt nr, vi borde ta och ses nån dag och bara göra nåt mysigt?
KRAMAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0