I wanna be like the sunshine

Ganska fail kväll, fast har ändå haft kul.
Det börja med att vi åkte till coop och köpte dricka och pingvinstänger och satt där och käka det. (a)
Sedan åkte vi till mc och åt cheeseburgar, haha och sedan hoppa vi på en buss till tybble.
Fast vi gick av två busshållplatser innan så vi skulle gå till tybble men det sluta med att vi hamna vid universitet.
Och därifrån tog vi bussen till tegnérlunden där mamma fick hämta mej och när jag kom hem så kolla vi på det sista av beethoven som var kvar att se.
Känns som ett rörigt inlägg men ja, kvällen har varit rörig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men emma då, att du inte kom och hälsade på mig, simba och leo :) Vi bor strax runt hörnet på tegnerlunden :) Du har mitt nummer va, det är bara att höra av dig om du har krokarna förbi :) Inte alltid jag är hemma men igår hade jag varit det :)

KRAM TILL DIG! <3

2010-12-12 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0