YEAHHHHHHHH



Är jag knäpp som längtar till skolan imrn? :$
Haha, asså jag menar då får man ändå träffa alla och så är lektionerna chill nu i början. :)
Hahahha har jag sagt att jag ska bli MVG-barn? ;)
Eller försöka åtminstone, ska plugga och anstränga mej på lektionerna.
Lycka till säger jag bara, men ska faktiskt göra så gott jag kan, om jag orkar. :P
Liksom det är ju framtiden som "står på spel" ju högre betyg ju bättre jobb = mer pengar.
Även om pengar inte är allt, men man ska ju trivas med sitt jobb och det kanske man inte kan om man inte har bra utbildning och inte kan få nåt jobb man trivs med?
Ah gud, hej jag heter emma och jag är nörd. 8-|

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0