Kuk dator som gör så att inlägget inte blir som jag vill. :(

Jag känner att jag är aktiv här asså!
Har inte haft tid att blogga plus att min dator är trasig..
Så det blir en kort försök till iaf) sammanfattning av dom här dagarna;

Måndag: Göteborg! Vara på universeum och käka på kinarestaurang på kvällen.
Tisdag: LISEBERG! :D Lite för mycket folk, annars var det toppen! :)
Onsdag: Träffa angelica, seidi, ankido, jacob och david. Sen när seidi, ankido och david dragit träffa vi andra josef. Fast när jag och angelica väntade på jacob och josef så var vi på vbgskolan och då hade nån trott att vi skulle göra inbrott och ringt polisen. ahahhaha dog av garv.
Sen sov angelica hos mej. *
Idag: Angelica ett tag, sen träffa jenny, elin och niklas. och vi åkte till söbylund och badade och träffa tim och anton.
Bilder kommer i ett annat inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0