Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Min outfit och håret på tunneldiscot.
Större delen av dagen har jag ägnat åt att rensa rummet på gamla saker och skit, rensa kläder och möblera om.
Nu har jag mycket mer yta i rummet än förut för förut stod sängen utåt, nu står den längs med en vägg. Dock blev vi tvungna att stänga en dörr för sängen står för den nu.
Men jag blev nöjd, fast vi ska köpa ny matta, garderob och sängbord, så det kommer nog bli rätt nice.
Lägger inte ut nån bild på rummet för jag har fortfarande lite pinsamma saker kvar, det kanske kommer sen när vi köpt ny garderob och det.
Imorgon blir det att ta hål i naveln! :D
Äntligen har jag lyckats övertala mina föräldrar, taggad! Hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: jennysiik

taggat tills efter skolan :D

2010-08-30 @ 07:45:31
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0