MJ

Äntligen kom bilden upp som jag köpte i gbg under sommarresan med gården.
Hade helt totalt glömt bort den.
Och ja, fin och inte gammal tapet jag vet. Vi pallar inte med tapetsering. (a)
Städat rummet!
Väldigt duktigt tycker jag, haha. Jag HATAR att städa.
Fast än är jag inte helt klar, ska rensa kläder och en massa gamla saker jag har kvar sen jag var liten och annan skit jag samlat på mej under åren. Och kanske möblera om! :D
Haha, det var jätte länge sen sist ju.
Nu har jag nyss suttit och gjort flätor i håret så det blir lockigt till skolfotot, dock tror jag inte det kommer bli så bra för jag kan inte göra inbakade flätor så håret högst upp är inte med. :/
Men skit samma, jag får lösa det imrn! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: michelle

snygga michael jockson haha :P<3

2010-08-25 @ 20:02:05
URL: http://michellej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0