How can it hurt so much when you barely know the human being?

Jag överlevde skolan! :D
Haha det var inte alls så hemskt, kul att träffa alla igen. Vissa har man ju saknat mer än andra.
Känns som att våran klass blivit väldigt liten, många har slutat under året.
Men efter skolan så kolla jag och seidi på She's the man som jag sett förut, men den är bra. :)
När vi kollat klart på filmen så var det väldigt fint väder så åt mat på balkongen sen så åkte jag och seidi och var med emma och angelica.
Vi skulle dra till gården, men den var stängd. -.-
Så viåkte hem till angelica och hade ett väldigt socialt umgänge mot varandra, HAHA.
Alla fyra satt med sina mobiler och smsade medans tv:n stod på och vi småkollade lite.
Det är så det går till när man umgås med sin vänner förstår ni. ;)
HHAHAHAHAHHAHA.
Nu ska jag snart äta, sen typ sova. Är så sjukt trött och har huvudvärk.
BTW, VI HAR KÖPT NY DATOR, HIHIHIHIHI. :D
Så då blir det kanske mer uppdaterande om jag hinner. :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0