Hurtiga tjejer här vaa. ;)

Efter skolan cyklade jag till g-vik, hur snabbt som helst, har ingen aning om varför för min träning börjar inte förns halv 5 på tisdagar,  men när jag kommer dit och ska sätta mej och äta smsar jag olivia, och hon säger att det inte är någon träning!
Jävligt dåligt av min tränare att inte säga till alla.. :s
Så istället träffade jag jenny & michelle på stan,
sen drog vi hem och bytte om och skulle springa runt varbergaskogen, hurtigt! ;)
Fast vi gick mest i snabb takt, men sen på andra varvet stannade vi vid varbergakullen och sprang upp och ner där istället. Kommer nog har träningsverk imorgon. :)
Och jag har sjukt ont i armbågen, jag har ingen aning om vad jag gjort, tror jag stukat den, om man kan det?
Det är iaf större än den andra..
Nu ska jag duscha!


Puss




Kommentarer
Postat av: Michelle<3

Hahah tack för dagen älskling!

Haha kul att springa och så!;)<333

2010-04-14 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0