Örebro stad

Efter skolan drog jag upp på stan och mötte mamma på mc,
sen drog vi till Studio Fräsch och beställde klipptid till mej nästa onsdag, har hört att dom är bra? :)
Sen köpte jag hörlurar till mobilen eftersom mina är trasiga, rosa nagellack, nån skyddsgrej till håret, jeanstights och ett linne, bilder kommer när jag kommer hem!
För nu är jag hos Michelle, tyckte inte att det var nån ide att åka hem eftersom vi båda ska till gården så jag drog hit. Och nu ska vi snart till gården, egentligen borde jag plugga, men vafan skolan tar upp hela min fritid! :S
Men jag klarar säkert matteprovet ändå, eftersom jag gjort nästan alla repetionsuppgifter, annars blir det omprov, hahah! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0