"Ny" mobil

Som jag sagt tidigare hade jag fått en mobil av min bror, dock hans gamla, för min börjar gå sönder..
Men den har varit låst till 3, så efter skolan cyklade jag och mamma in till stan till Yuppienallen och låste upp mobilen, det gick på bara en halvtimma!
Under tiden så gick vi och köpte en ny bh till mej också.
Och det roliga är att min "gamla" mobil är en musikmobil men min "nya" har mycket högre ljud. ;P
Sen runt 7 drog jag ut och träffa nåra,
hahaha min hörsel måste vara rätt dålig;
Pillikotten: Aj jag fick ont i halsen!
Jag: Sa hon "aj jag blev kåt i halsen?"

HAHAHAHA.

Puss

Min "gamla" mobil. W890i. (kommer använda den ibland ändå. ;))

Min "nya" mobil. Z610i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0