Capoeira

Egentligen borde jag åka upp på stan och fixa mobilen jag fick av min bror, men jag orkar inte, haha. ;)
Gud jag har verkligen blivit lat!
Tränar nästan inget längre heller, förut tränade jag 4 ggr i veckan, men nu ska jag egentligen ha träning 3 ggr i veckan men det blir knappt 2 ggr i veckan.
Okej det beror en del på mej, jag har tröttnat lite, men det vill jag inte för jag älskar simhopp, så sjukt skön sport!
Fast nu är jag förkyld och har ont i halsen så kan ändå inte träna, skulle träna capoeira i gården idag, men ja det går ju inte..
Får se om jag hittar på nåt. ;)
Puss

Är ju inte alls så här grym som dom här, har bara testat en gång haha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0