Aldrig bra!

Har suttit verkligen skit länge och försökt fixa designen, men det blir aldrig bra!
Så nu orkar jag verkligen inte försöka mer, så det får vara så här ett tag nu ;)

Idag har jag inte gjort nåt speciellt,
jag och pappa åkte till ett ställe (hemligt tills irmn lr nåt haha) där vi köpte nåt.
Sen när jag kom hem tyckte mamma att jag skulle följa med och storhandla,
så det gjorde jag. Och det var tur, för dom hade extra pris på monster! haha :D
två för 35 kr, så det köpte jag, och dom ska jag och angelica dricka på lördag innan folkets
så att vi är lite extra speedade haha :)
Och vi är typ  övertaggade till folkets haha, men jag känner på mej att det kommer bli
grymt! :D
Och nu ska jag äta för jag är typ jätte hungrig hihi.



Btw, jag har bildbrist för alla som ville veta ;o
och när jag för en gångs skull laddar upp en bild här, kolla vad jag laddar upp på.
Jag är tråkig ;s

Kommentarer
Postat av: Anonym

NFDOJASNFOIDNFODNF ASSÅ SÅ FUL

2009-10-28 @ 20:44:35
Postat av: anton

hahaha vax i håret

2009-11-07 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0